Hem / Kundtjänst / Returer

    Returer

    Distansavtalslagen tillämpas. Det innebär att du har rätt att returnera ditt köp inom 14 dagar. Detta är under förutsättning att varan är i nyskick med etiketter kvar i plaggen när vi återfår den.

    • Du ansvarar för att varan kommer till oss i nytt skick och oskadad.
    • Du ansvarar för trygg och säker transport.
    • Returer kan lämnas i butik om så önskas.
    • Kunden står för returfrakten.
    • Pengarna återbetalas till ditt konto alternativ krediteras från din faktura. Återbetalningen sker inom 30 dagar.
    • Inget byte eller retur på badkläder & underkläder samt accessoarer.

    Var observant på förfallodatumet så inte datumet passeras innan vi har mottagit din retur. Kontakta kundtjänst alternativt ditt betalningsalternativ för att förlänga tiden med ett par dagar för att undvika extra kostnader.

    Retur:

    >> Ladda ner vår retursedel här

    Som du sen skriver ut och fyller i (får du problem med hur du ska fylla i retursedeln kontakta gärna kundtjänst så hjälper vi dig)

    Har du inte tillgång till någon skrivare går det bra att skriva ner All info på ett vanligt papper. Viktigt att alla uppgifter är ifyllda för att vi ska kunna hantera din retur. (Vi har valt att göra detta för att tänka på miljön eftersom det är många retursedlar som går direkt ner i papperskorgen.)

    Byte:

    Kontakta kundtjänst
    – skriv ditt ordernummer
    – vilket plagg det gäller
    – vilken du skulle vilja byta till
    – invänta svar från kundtjänst.

    Reklamation:

    Kontakta kundtjänst och beskriv ditt ärende och invänta svar.

    Kundtjänsten har öppet mån-fre 10-17, dubbelkolla alltid dina uppgifter så vi kan svara på dina frågor. Glöm inte att kolla skräpposten om du inte erhållit svar inom ett par dagar.

    Fyll i dina kontaktuppgifter och ett kort meddelande så kommer vi svara så snart som möjligt.